2011. július 31., vasárnap

Htc Touch diamond Beázott Eladóó!!!!!!!! - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladó Htc Touch Diamond Független póruljárt  telefonom!
Fürödtem-közbe zenét halgattam-elkészültem-indulok barátnőm elé-keletibe érek-idő megnézése-telefon kikapcsol-visszakapcsolom-megint kikapcsol-hátlap le-tiszta víz az akksi meg minden-megtöröltem-mikor kapcsolnám be meg se nyikkan-szétszedtem zsebembe raktam, hagytam majd kiszárad-szétszedtem azóta se szárad ki nem tudom mi lehet a baja, azt tudom hogy a párától, lehet elszállt valami benne, vagy foggalmam sincs, aki reménykedik benne hogy újraéleszthető, valami módszerrel, akkor ne habozzon!!
Mi ebből a tanulság, ne halgass fürdés közbe zenét!!: /
Tartozékok: Dobozzal, töltő, adatkábel, akksi és a telefon
Esztétikailag jó állapotban van, még annyi neki a hibája a lefele hangerő gomb nem kattan amikor lenyomom!!
Jó licitálást mindenkinek



Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2011-08-01 00:24
. Htc Touch diamond Beázott Eladóó!!!!!!!! - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Fontos